mitttorp.blogg.se

Sommaren 2013 köpte jag ett litet torp pÄ Gotland som jag kÀnner en stor lycka över att fÄ Àga. Jag kommer mest att lÀgga upp bilder om vad som hÀnder dÀr i form av vad jag planterar och skapar för att fÄ det att sakta vÀxa till min egna lilla skapelse hÀr pÄ jorden. Det finns sÄ mycket att upptÀcka och se pÄ Gotland, sÄ Àven smÄ Àventyr finns med hÀr tillsammans med en och annan god vÀn. Med tiden har Àven resor och andra minnen jag gÀrna vill "spara" fÄtt slinka in i bloggen. Ja, som Ni ser Àr det mer en hÀndelseblogg i mitt liv, Àn en renodlad trÀdgÄrdsblogg, men den som vill lÀsa Àr hjÀrtligt vÀlkommen ÀndÄ. Kram Anneli

Jaa! Ett framsteg😊

Publicerad 2015-04-20 21:47:04 i Torpet,

TĂ€nk va glad man kan bli nĂ€r det hĂ€nder nĂ„got pĂ„ byggfronten! Trots ryggskott, dĂ„lig sömn, ett instĂ€llt tĂ„g, inga extra bussar insatta, tillslut  Ă€r jag iskall och funderar pĂ„ att ta första bĂ€sta buss och bara Ă„ka ett varv sĂ„ man blir varm!  Ja, trots detta blev jag sĂ„Ă„Ă„ glad nĂ€r jag sĂ„g ett meddelande frĂ„n snickaren med en bild pĂ„ det nylagda golvet! Nu Ă€r det bara resten kvar! 😊

Kommentarer

Postat av: Lena mellanhimmelomylla

Publicerad 2015-04-21 20:20:04

Men Ă„hh vad det blir fint! Snyggaste golvet :)
Kram hoppas att du Àr bÀttre i ryggen nu.
hjÀrta till dig

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela