mitttorp.blogg.se

Sommaren 2013 köpte jag ett litet torp på Gotland som jag känner en stor lycka över att få äga. Jag kommer mest att lägga upp bilder om vad som händer där i form av vad jag planterar och skapar för att få det att sakta växa till min egna lilla skapelse här på jorden. Det finns så mycket att upptäcka och se på Gotland, så även små äventyr finns med här tillsammans med en och annan god vän. Med tiden har även resor och andra minnen jag gärna vill "spara" fått slinka in i bloggen. Ja, som Ni ser är det mer en händelseblogg i mitt liv, än en renodlad trädgårdsblogg, men den som vill läsa är hjärtligt välkommen ändå. Kram Anneli

Kristihimmelfärdshelgen

Publicerad 2015-05-15 20:52:22 i Torpet,

Tänker att jag är väldigt glad för vad jag har, så tacksam. Att få äga ett alldeles eget hus på Gotland är ju så fantastiskt. Att få komma över till Gotland denna helg kändes väldigt speciellt. Jag va så förväntansfull! Badrummet var i princip klart invändigt och jag känner mig så nöjd. Det blev som jag hade tänkt mig och det va syperlyxigt att få ta sin första dusch att slippa gå på toaletten utomhus, sådant man tar för givet i vanliga fall. Mammas guldspegel får hänga som ett smycke för att få en känsla av mindre badrumskänsla. 

Utomhus hade de inte riktigt hunnit lika långt men den som väntar på något gott!!! Stenarna läggs sten för sten och jag känner mig nöjd med det oxå. Det ser bra ut och är skönt att gå på. Har redan köpt växter att ha i pergolan som även den inte är där som utlovat. Men jag borde lärt mig...


Kommentarer

Postat av: Lena mellanhimmelomylla

Publicerad 2015-05-15 22:31:49

Men såå fint, Grattis till ett drömbadrum! Så smakfullt det är. Vad roligt att få det klart. Pergolan kommer att bli ett fantastiskt sommarrum :)
Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-15 23:05:56

Tack finaste syster, va glad jag blir att du tycker det är fint, känner mig så nöjd själv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela