mitttorp.blogg.se

Sommaren 2013 köpte jag ett litet torp pÄ Gotland som jag kÀnner en stor lycka över att fÄ Àga. Jag kommer mest att lÀgga upp bilder om vad som hÀnder dÀr i form av vad jag planterar och skapar för att fÄ det att sakta vÀxa till min egna lilla skapelse hÀr pÄ jorden. Det finns sÄ mycket att upptÀcka och se pÄ Gotland, sÄ Àven smÄ Àventyr finns med hÀr tillsammans med en och annan god vÀn. Med tiden har Àven resor och andra minnen jag gÀrna vill "spara" fÄtt slinka in i bloggen. Ja, som Ni ser Àr det mer en hÀndelseblogg i mitt liv, Àn en renodlad trÀdgÄrdsblogg, men den som vill lÀsa Àr hjÀrtligt vÀlkommen ÀndÄ. Kram Anneli

En dag pĂ„ KneippbynđŸ©·

Publicerad 2023-07-07 15:57:05 i Det jag hĂ„ller kĂ€rtâŁïž, Gotland runt,


(null)
Äventyr! Det Ă€r det roligaste Siri och jag vet. Och Ă€r man 3 Ă„r Ă€r Sommarland det ultimata Ă€ventyret. 
Vi klĂ€ttrade i höga klĂ€tterstĂ€llningar, Ă„kte elbil, Ă„kte karusell mm mm!  (null)

(null)

(null)

(null)
Och sĂ„ klar var vi och hĂ€lsade pĂ„ hos Pippi!  (null)

(null)

(null)

(null)
Fika med bĂ€sta glassen, strösselglass!  (null)
Över till vattenland med vattenrutschbanor och huttrande blĂ„ lĂ€ppar! (null)

(null)
Det blev en heldag, och sĂ„ klart fĂ„r man vĂ€lja nĂ„got alldeles speciellt en sĂ„dan hĂ€r dag nĂ€r man gĂ„r hem!!  Det blev en rosa Ă€lvklĂ€nning💓 (null)
Mitt fina lilla đŸ©· Tack för en rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela