mitttorp.blogg.se

Sommaren 2013 köpte jag ett litet torp på Gotland som jag känner en stor lycka över att få äga. Jag kommer mest att lägga upp bilder om vad som händer där i form av vad jag planterar och skapar för att få det att sakta växa till min egna lilla skapelse här på jorden. Det finns så mycket att upptäcka och se på Gotland, så även små äventyr finns med här tillsammans med en och annan god vän. Med tiden har även resor och andra minnen jag gärna vill "spara" fått slinka in i bloggen. Ja, som Ni ser är det mer en händelseblogg i mitt liv, än en renodlad trädgårdsblogg, men den som vill läsa är hjärtligt välkommen ändå. Kram Anneli

Sommar med mina tre flickor

Publicerad 2023-07-22 17:17:02 i Det jag håller kärt❣️, Torpet,

(null)

Siri ❤️Evi ❤️Hillevi
Mina barnbarn! Tänk att de kan ge en sådan total lycka och göra en så stolt. 
Den har sommaren var småsyskonens första på Gotland och det var så mysigt att få vara med dom i några veckor. Det är full fart hela tiden och en aning svårt att hinna med något annat en barnen!❣️  (null)

(null)

(null)

(null)
Siri och jag va och badade i havet och hon är en riktig liten badnjutare, simmade på trots att vattnet var lite svalt. (null)
Småtjejerna fick bada i "poolen" hemma på Boge!  (null)

(null)

(null)
Siris favorit färg det här året är "Rosa" Allt ska vara rosa! Här målar Siri ett par tavlor som får vara tillsammans med de tavlor hon målade -21 och -22.  (null)

(null)
Charlie gör cirkuskonster med barnen, här får Hillis stå i Charlies hand! (null)
Middagsdag och fix i köket, alltid lika glada Evi provsmakar majsen som ska läggas på grillen
(null)
Middagarna åt vi i orangeriet och Hillevi och Evi fick äta direkt på vaxduken. Är det semester får man underlätta det som går! (null)Tack mina underbara barnbarn för ni ger mig sådan energi ( även om det ibland visar sig att energin är helt slut när man går och lägger sig) Jag Älskar Er 🩷🩷🩷 
Avslutar med en efterrätt av fantastiska Filippa som skämt bort oss med god mat de här veckorna. (null)





Kommentarer

Postat av: Britta

Publicerad 2023-08-01 22:00:21

Så fina bilder😍Barnbarn är det bästa vi har😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela